28

Japp så var jag 28 år då :)
image211
Har följt mitt eget råd och knäppt kort på mig själv i anknytning till min födelsedag. Känner mig knappast lika bekväm framför kameran som bakom men det är kul längre down the road att ha lite bilder av sig själv. Håller på att planerar ett nytt Bom-projekt. Har skickat in fotona för framkallning och hoppas att de dyker upp i brevlådan imorron. Födelsedagen firades lugnt här hemma med lite fika bara. Fick ett par slantar i present till att handla scrapsaker för *flinar och gnuggar händerna* Blev jätteglad över Saras gulliga present som låg i postlådan som en riktig surprise till mig, några nya clearstamps att leka med vid tillfälle*jippie* Tack så jättemycket vännen! En annan surprise var att det dök upp en blomsterbud här med en fin bukett från älsklingen *puss*
image212           
Saras värmande kort som kom tillsammans med stämplarna

Så värst mycket scrapping har det annars inte blivit just nu. Vi var ju sjuka hela förra veckan och den här veckan är jag igång och jobbar igen. Helt otroligt seg äckelmagsjuka, var dålig och kände mig alldeles matt i dygnsvis. Orkade inte göra någonting. Men nu är vi up and running igen allihop som tur är.  Idag är jag ledig så nu är det catching up day här hemma, får se om tiden räcker till att få sitta vid scrapbordet. Ligger efter med det mesta efter att ha varit stationerad i soffan/sängen. Om inte förr så planerar jag att scrappa hela söndagen eftersom jag är ledig då också och förhoppningsvis har klarat av lite måsten innan dess. Bara två jobbdagar kvar*längtar*

Hämtade precis posten nu och då låg det här härligt färglada kortet där ifrån Lina! Fick en liten grattis-surprise idag också alltså *glad* Tack så mycket gulliga du!
image213

Kommentarer
Postat av: Morfen

GRATTIS i efterskott!!!
Visst är det kul att ha lite foton på sig själv, om inte annat så kommer barnen att uppskatta det är jag säker på! Kram!

2007-04-19 @ 17:33:13
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: AnnaB

Stort grattis och det är ju ett superfint foto på dig!

2007-04-22 @ 21:23:28
URL: http://annab.blogg.se
Postat av: Emma

Grattis i efterskott!

2007-04-29 @ 13:11:49
URL: http://pysslare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0