Göteborgsmässan

Här kommer lite bilder i mycket varierande kvalitét från mässan som var i Göteborg i helgen som var;
Ett riktigt turistfoto taget på svenska mässans balkong först :)

Liseberg

När vi kom ner på fredagskvällen så träffades vi några på en bar, Heaven 23, i Gothia Towers för uppladdning inför en helg full av scrap.
Här är det Tina och Ulrika som spanar in nånting

massan1
Och mina kära dt-kollegor var också där, Sara blev inte så tagen av sin mumsiga Strawberry Daquiry (hmm kanske får lov att återkomma med stavning här...)som det ser ut på bilen utan bara bländad av blixten ;)
mässan 9
Det var en bra början på en trevlig kväll, senare fortsatte några av oss till rastaurang Vivaldi och mumsade urgod pasta till seen middag. Kommer gärna tillbaka till den restaurangen vid tillfälle. Efter några timmars välbehövlig sömn så var det så äntligen lördag och dags för mässa. Det var mycket folk och mycket fint att handla. Ett suddigt foto på Pysselpunktens monter
massan 3
och på scraprooms monter. ser ni den stoora korgen som lottades ut bland kunderna, jag var inte allt för långt ifrån att vinna den och Sara var ännu närmare.*surt sa räven* ;)
massan4
Det kändes lite surrealistiskt att se sina dt-alster hänga på väggen inne på mässan men samtidigt ruskigt hedrande och skoj förståss. Dick tyckte det var kul att han fanns med också :)
mässan 8
Det fanns så mycket att handla, se och fingra på så jag missade säkert hälften minst för hela dagen bara flög förbi i ett litet svisch! Ingenting scrappade jag heller fast jag hade släpat med mig material ner men det var mycket roligare att träffa alla andra trevliga scrappare istället så jag är nöjd ändå. Handlade inte så blodigt heller för jag hann helt enkelt inte men jag är nöjd över att jag kom hem med en varmluftspistol + embossingpulver och nya clerarstamps från Rhonna, det var nog mina bästa köp.
Dick var ju med mig ner så han passade på att prova Saras QK-tång på Scrappizträffen. Jag köpte ingen på mässan men nu har jag beställt en så Dick kommer nog att få använda det verktyget flera gånger...
massan6
En tjej som verkligen gjorde intryck på mig på mässan var Lucy som satt i Skapa Hobbys monter och scrappade jättehärliga freestyle layouter som jag tittade många gånger på. Snabbt skapade hon också, den svartvita dubbeln på fotot här gjorde hon färdigt på dagen och på em hade hon en lika underbar dubbel till fast med helt andra färger och dekosar nästan färdig!
mässan 11

Det här fotot för knappast hennes layouter rättvisa så gå in i hennes two peas galleri och ta er en titt för en riktig inspirationskick så får ni se själva vad otroligt duktig hon är!

Efter en fullproppad dag på mässan så bar det av till Pasta+ och en riktigt mysig middag med mysig miljö, trevliga scraptjejer och den godaste efterätten jag har ätit på länge

massan7
Sedan bar det av hemöver igen för min del. Tack för en jättetrevlig helt tjejer och jag hoppas att det blir en ny mässtur/träfftur för mig snart så vi får träffas igen. Summa summarum så var det roligaste på mässan iaf att jag äntligen fick träffa mit dt och chiefen. Jag är verkligen jätteglad över att vi åkte iväg på detta!

mässan 10
Eftersom Lina fyllde år i samband med mässan så scrappade vi i designteamet en tavla åt henne som vi gav henne i present, det är den hon håller i handen här. Min del utav tavlan ser ut så här
Linatavla


Kommentarer
Postat av: miranda

va trevlig blogg. Hit kommer jag komma tillbaka :)

2006-09-07 @ 05:24:11
Postat av: Lindzi

Verkligen kul att få träffa dig! Så fin present ni gjorde till Lina. Visst är det kul i Gbg!? ;-)

2006-09-07 @ 07:04:53
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Karin B

Det var superskoj att träffa dig Smulan! Hoppas att våra vägar korsas igen snart!

2006-09-07 @ 09:24:49
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: ÅsaF

Kul att se dina foton från helgen!! Det va roligt att äntligen få träffa dig! :-) Presenten till Lina va helt otrolig - ni är så duktiga såååå! :-)
Kram Åsa

2006-09-07 @ 22:41:45
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Junitjej

Lina måste ha blivit väldigt glad över den layout, som ni gav henne!

2006-09-09 @ 19:24:59
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0