Jag lever

Jag lever
Japp jag lever mina vänner, har fullt upp bara så det är därför jag är rätt osynlig online för tillfället. Tråkigt är det att inte ha tid att scrapsurfa nånting alls nu nästan. Jag har inte ens kollat in shoparna och beställt scrapgrejor på ett tag *chockad* Liite scrappat blev det i helgen iaf, gjorde den här lilla tavlan som en tjej beställt som julklapp av mig men några nya LO´s har jag inte att visa upp. Nu är det klart att jag börjar jobba 75% 1 Februari och det ska bli så skönt att inte jobba heltid och förhoppningsvis hinna med nånting annat än jobb,barn, hem och hund. Igår upptäckte jag att Ida hade fått en kindtand för ett tag sedan som jag inte ens hade upptäckt och då kanjag lova att mitt dåliga mammasamvete satte in rejält. Känns bra att jag har provat ta beslut som ska sänka tempot lite nu efter nyår.

Kommentarer
Postat av: Lina

Så skönt att det är klart med 75% nu.
kram!

2006-11-17 @ 18:12:24
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0