Scrappar på för fullt

Jag scrappar på för fullt här. Idag har jag gjort färdigt en till dt-layout till Majs månadspaket men dem får jag inte visa ännu så jag laddar upp dt-sidorna till förra månadspaketet istället så länge. Tänk vad det pirrade i magen på mig då när jag öppnade mitt första paket med scrapsaker som jag skulle göra dt-sidor av, ett riktigt spännande äventyr det här! :-D

Vi i designteamet har gjort en liten specialare och utmanat oss själv även denna månad och överraskat chiefen med, såå kul men det får jag inte heller visa ännu men det kommer snart,

Glädje

Sint bebbe

En LO om hur jag och Ida Bus dansar här hemma i vardagsrummet och en LO om Idas Grodans hemska magknip när hon var liten bäbis. Det var roligt att använda chipboard, de här kommer från Basic Greys undressed hardware och jag målade dem till önskad kulör med akrylfärg, gick utmärkt.

Kommentarer
Postat av: Carola

Jaha du har scrap dag idag ja. Jättefin blogg du har, kul att kunna uppdatera sig och se vad du hittar på med om dagarna nu när jag inte är i bygden snurrar.
Hoppas att det går bra inne på papprika oxå! Kramar från lillasyster med familj =}

2006-05-23 @ 16:57:17
Postat av: Sanna - liljan_

Det är mycket spännande på gång nu, sååå roligt!!
Superläckra layouter vännen! Vill bara se mer! kramis

2006-05-24 @ 07:46:43
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0