Papprikavinsten

Vad är det här
 Med den här LO´s så lyckades jag vinna Papprikas månadsutmaning Mars. Temat var snö och lek och rubriken skulle innehålla en fråga som besvarades i texten. Jag tänkte direkt på det här fotot på Ida Bus där hon sitter och funderar på vad sjutton det är som har fastnat på hennes overallärm. Jag tog med foton från två olika tillfällen för att visa hur fort hennes utveckling rusar framåt. Från att bara sitta orörlig i snön och titta till att busa runt i den som sjutton på bara ett par månader. Så idag låg alltså min vinst i brevlådan, en påse brads och en påse bokstavsknappar. Alltid kul med scrapgrejor i brevlådan!
Papprikavinst

Helt otoligt kul att jag lyckades vinna tycker jag fortfarande, tack till er som röstade på mitt bidrag! :-D

Solen skiner med varma härliga strålar och jag och Ida Bus har varit ute i flera timmar, det är fascinerande att studera henne på hennes upptäcktsfärder, tänk att hon har blivit så stor och självständig min lilla skrutta! Mammas hjärta! Idag slog de också ut de efterlängtade lila krokusarna. Inga gula har kommit upp så det verkar inte som om de har klarat att övervintra tyvärr. Lila och gult är snyggt tillsammans tycker jag. Så härligt med vår för en blomfantast som mig själv. Älskar att se alla färger efter en trist vitgrå vinter!

Krokusar

Annars är det en rätt kass dag i dag trots att solen skiner. Ont i kroppen och trött. Det tog över två timmar att sova ner Ida idag bara för att jag kände mig off såklart, annars somnar hon på 10 minuter. Så idag blir inte mycket gjort här men det är ok, det får lov att vara så idag nu då, inte mycket att göra åt. Läängtar till Söndag då jag ska iväg på massage och helrenovera mig :-D

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis grattis, du är bäst - det är dej vi gillar mest!!!
Vilka fina krokusar!! *pöss*

2006-05-07 @ 14:17:54
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Sanna - liljan_

Grattis!!! Vilken underbar dubbel du vann med!!

2006-05-08 @ 08:25:31
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0