Jiippie band!!

Här ser ni vad som låg i postlådan hemma hos mig idag! :-D Som den bandomanen jag är så känner jag mig smått euforisk just nu, ska klappa om dem en stund innan jag sorterar ner dem i mina godisburkar.
Bandorder

Jag beställde från Reasanoble ribbon i Onsdags och redan idag kom lilla paketet. Supernöjd! Kanonservice verkligen, en timme efter att jag tryckte på köpknappen fick jag ett mail där det stod att min order var packad och på väg.
Cirka 4 kronor per yard kostade det med frakt och allt.
Tror snart att jag måste prova att göra en dekorerad leklayout a´la Elsie Flannigan snart med en massa snippets och knappar och grejs. Älskar alla färgerna!

Förutom bandlyckan så lyckades jag fånga Ida i ett moment på bild som fick mig att se att nu är det ingen tvekan om att hon är på väg in i trotsåldern. Ena sekunden såg hon precis lika änglalik ut som vanligt när mamma åter igen kom farande med kameran;
Ängeln

Sekunden efter växte hornen ut på henne och hon började dra Sessan i svansen. När jag sa åt henne x antal gånger att hon skulle vara snäll mot hunden så gjorde hon ett väsande ljud och såg ut så här;

Lillmonstret

Ser ni den glimten i ögat, jag blir ju lite rädd nästan. Fast som mamma är det väl bara att inse att hon har flera sidor hon också och kommer inte att vara mammas lilla änglasöta bäbis alltid. Sticker lite i mitt mammahjärta. Bara att inse, Ida Bus är ett barn nu och inte en liten hjälplös harmlös bäbis längre. Och barn kan vara elaka, t o m mitt barn! Hemska tanke.

Kommentarer
Postat av: Sara

Lilla dansande tjejen med pom-poms (från MSN)! Vilka fina band!!
Fniss, vilken härlig min Ida har! Förstår hur du menar. Men elak vet jag inte... testar gränser är väl mer rätt ord... =OD

2006-05-08 @ 13:36:04
URL: http://sarasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0