Första dt-layouten

Första dt-layputen

Jahapp, nu har jag fallit för grupptrycket *asg*och skaffat mig en blogg jag också. Tänkte att den förutom att visa upp mina scrapsidor kan fungera som journaling i viss mån inför kommande sidor. Det har ju hänt en hel del med min scrapping sen jag började med Den Stora Utmaningen på Papprikas forum i början av året så det här är väl nästa steg, att visa upp på en "egen sida" vad det är jag pysslar på med.
Jag kommer ju antagligen att bli hårlös nu innan datorn och jag har lärt oss samarbeta angående den här bloggningen men då får ni ju ha på era samveten att ni har gjort mig skallig sen då, det där sista var enbart riktat till er som tog åt er av äran. Ni andra kan bara ta det lugnt med samvetet. ;)

Nu hinner jag ju inte dra hela fascinerande storyn direkt om hur det gick till när jag blev dt-medlem för Pysselpunkten men det har jag i alla fall blivit och är mycket lycklig, glad och stolt över det!
Så här kan ni hålla tillgodo med min allraste förstaste designteamslayot så länge! *glad*

Söta drömmar!

Kommentarer
Postat av: Sanna - liljan_

Åhh så härligt att du har skaffat dig en blogg! Ser fram emot att återvända hit ofta och kolla läget! Jag är så glad och stolt över att få samarbeta med dig och de andra i Pysselpunktens härliga DT! Massor med kramar!!

2006-05-02 @ 21:37:53
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Zarah

Bra grupptryck som får dig att blogga - välkommen ner i träsket! ;)

2006-05-03 @ 22:32:18
URL: http://zarischka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0