Äntligen scrappat Crate!

Äntligen scrappat Crate!


Nu äntligen har jag scrappat med de underbara Cratepapperen från Pysselpunkten. Alldeles för mycket krattning och doning här hemma hos mig och för lite scraptid men det blev iaf en LO! Jag blev så inspirerad av min mentor Saras stugalbum som hon scrappat med Cratepapperen så det fick bli bilder från en av våra sommarstugor. Kan ju säga också att allting är inte så snett o vint på LO´n IRL, det beror på stitchningen, lite härlig luft längst ner försvann också i scanningen.(Blä) Härligt att ha scrappat lite igen! LO´n är gjord efter den här skissen från Papprika, jag håller fortfarande på med Den Stora Utmaningen där.
Nu ska jag ut i solen med Ida Bus igen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Wao, den är så fiin! Att något så font kan komma som inspiration ur mina alster är verkligen hedrande... *pöss*

2006-05-10 @ 14:37:07
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Emma

Det blev jättefint!!

2006-05-11 @ 10:15:38
URL: http://pysslare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0