Junis dt-layouter

Japp, i ett litet svisch så både kom juni och gick och som genom ett smärre under så hann jag göra några dt-sidor i tid trots att posten höll på att tappa bort mitt månadspaket. Jag har inte scrappat alla LO´s jag tänkte för det har jag omöjligt hunnit men jag har redan plockat fram foton till resten av de härliga papperen från Rhonna/Autumn Leaves.
Kan själv LO

Knapp frossa blev det här! Ida Bus klär på sig själv som vanligt. Den här LO´n är jag jättenöjd med bara för att det är vardagliga bilder som visar hur det ser ut hemma i köket när man har en liten bustjej hemma. Tiden rusar fram med en liten och nu är det här som sagt vardag men om 5 år hade jag säkert redan glömt hur hon håller på med sina kläder heela tiden, d v s om jag inte hade gjort den här layputen :-D

Rensa LO vänster

Rensa LO höger

En dubbel om hur vi var och rensade blomlandet i "Gula huset" i början utav månaden, som bni ser så hade jag bra hjälpredor! Tyvärr kasst scannat men som vanligt så får ni ha ett uns av fantasi och föreställa er att allting är rakt o s v *L*  Fick en liten crush på den ljusgula/vita mönstrade papperet från Foof-a-la så det måste jag köpa fler av vid tillfälle, vet redan om att jag vill ha dem när jag ska scrappa om Idas första tandläkarbesök.

Valborg LO

En Lo om hur vi firade valborg i år, IRL så matchar färgerna bättre. Textremsorna är en favorit hos mig och de kommer nog att hänga med ett bra tag till i olika varianter känns det som.  Alla sidorna är superspeedscrappade och kanske inte så genomtänkta som jag hade önskat att det skulle vara men det är bara att inse att allt för mycket ska hinnas med på för kort tid just nu.

Idag är jag tacksam för;
- Idas skorv på näsan har ramlat av och jag troor inte att hon får något ärr *hoppas*
- Att det går så bra för Ida Bus på dagis nu. Hon blev mycket lugnare sedan jag började åka ifrån henne, nu behöver hon inte stressa och hålla koll på mamma för hon vet att jag inte är där. Hon gråter inte alls när jag lämnar henne nu och hon verkar ha jättekul på dagis mammas stora duktiga tjej! *älskar*
- Att solen skiner och mina plantor har tagit sig bra och fröna verkar ha grott i stort sett alla
- Ida, Ida, Ida! Min älskade lilla dotter, mitt hjärta, mitt allt! Måste bara skriva det en gång till för tanken försvinner inte från huvudet annars. Självklart är jag mest tacksam över henne men det är ju just självklart så det vore ju kanske bra att variera sig lite *L*
- Att imorrn åker vi ner till Älvdalen för att hälsa på tjocka släkten och naturligtvis ska vi passa på att käka thaimat då när vi ändå är där *mums* Sen på Lördag drar jag vidare till Leksand och Papperskraft, ska bli så himla kul!! *längtar*

Jag är ju helt blind och allmänt disträ när jag är på mässa och kollar in scrapgrejor så jag känner ju inte igen nån direkt eftersom jag knappt lyfter blicken från borden men ska ni dit och känner igen mig så kom absolut fram och hälsa. Jag är inte alls stram utan bara inne i min egen lilla värld av scrapideér.

Ha det så bra i helgen!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nu är jag glad för att jag hittat till din blogg också. Du är så himla duktig, gillar allt du gör!

2006-06-29 @ 16:19:34
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0