Flyttstäd & DT-layouter

Så här ser det ut där jag sitter och skriver just nu
Flytten 2

Jag har golvet i datorrummet + köksgolvet och bänkarna kvar att städa och sen är vi äntligen ute, vi har jobbat på som attan hela helgen här så nu är jag stel som en 80-åring den här morronen, skönt att det är slutspurt nu! Sen återstår bara att få alla grejerna i ordning i nya huset också....
Flytten 1

Ska betala räkningarna nu bara och sen drar jag ut datorn och flyttar den med. Jag kommer nu att vara utan internet/ADSL ett tag fram över men jag kommer igen så fort jag blir uppkopplad igen, Jag ska lägga in ett inlägg med nya adressen inne på Scrappiz RAK-forum senare men vi har beställt eftersändning också. Telefonnr:en kommer att förbli den samma men även telefonen stängs av fram till Onsdag nu så plinga på mobilen fram tills dess.

Här kommer Julis dt-layouter, inte så många denna gång av förståerliga skäl, ´har mest packat kartonger sista tiden
I solen 2
I solen LO1
En dubbel om Idas första påskfirande, vi åker alltid upp i fjällen på påsk så det här var hennes första skotertur vid 6 mån ålder, hon tyckte det var jättekul och spännande, inte ett dugg rädd. Särningen i henne som gjorde det tänker jag ;)
Förskolan LO
Och sen den här enkelsidan om Ida Bus förskolestart, här har jag slagit nån sorts rekord i antalet bilder på en sida tror jag. Jag skannade in det mönstrade papperet och skrev ut det på vellum för att kunna ha mitt egna textpapper under, jag är mycket för lager-på-lager känslan.

Nej, tillbaka till trasan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0