Ett föremål i rörelse tenderar att stanna i rörelse

Scrappar på i sommarvärmen med lite nyare foton denna gången., en dubbel gjord för Pysselpunktens räkning med nya chipboards från Mayaroad. Min älskade Ida Bus favoriter under juni månad när hon är ute och leker. Väntar så på att få sätta saxen i Karen Russells nya papper men innan jag får tag på dem så scannade jag in en gammal räknebok och fixade ett eget papper med lite antik finish och fixade egna "Russell-rubriker" genom att leka lite med dingbats och textrutor. En av mina få rosa layouter blev det. Jag älskar de här papperen från Rhonna/Autumn Leaves som var med i senaste månadspaketet från Pysselpunkten.

Rörelse vänster

Rörelse höger

Idag är det också en riktigt rolig postdag! Min vinst från den Stora utmaningen landade i postlådan idag, ett paperpack från MM, tillsammans med sprojlans nya CK och nya DT-grejor från Pysselpunkten. :)
MM Olivia

CK Augusti

Så ikväll blir det riktig mysstund med läsning!

Kommentarer
Postat av: Zara

Underbara sidor du skapat, det är så kul att se dina alster! Tack för en rolig skiss på cropen!

2006-07-16 @ 06:53:30
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Lina

Jättefin dubbelLO! härliga bilder o lilltösen o papprena blev jättefina till!

2006-07-17 @ 09:53:40
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0