Adventstid

Adventstid
Jupp nu står adventsstaken i fönstret igen. Känns rätt overkligt att det är jul snart för tiden går så ruskigt fort och som vanligt nu för tiden så känner jag att jag hinner inte med riktigt. Julkänslorna infinner sig inte per automatik i och med att all snö har tinat bort här och gräsmattorna är framme, ovant här hemma hos oss! Mysigt är det med ljusen som lyser upp det kompakta mörkret i alla fall. Får väl se om det blir några fler julförberedelser innan helgen är över. Annars så jobbar jag väl mest tycker jag och jag har inte alls koll på era bloggar och scrappiz längre men förhoppningsvis så får jag snart mer tid över nu sen när jag går ner i arbetstid *längtar* Scrappat har jag gjort lite grann men har ingenting nytt att visa just idag. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilket underbart foto! Härligt med speglingen i fönstret.

2006-12-03 @ 12:18:53
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: Morfen

Det är rätt mysigt ändå, även om man inte riktigt fattat att det snart är jul.. Men, kommer det någonsin bli som när man var liten? Man är så full av vardag och jobb nu att man bara pustar ut och fattar inte att det varit jul förrän det är över.
Må så gott! Underbart foto! Kram!

2006-12-03 @ 23:25:36
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Anna G

Håller med om att den riktiga julstämningen inte vill infinna sig. Då sjunger vi ändock julsånger och julpysslar varenda dag på jobbet. Kan ju ha att göra med vädret vi hade en kort sväng med snö här nere och åh vad mysigt det var! Nu börjar ist knopparna slå ut på både syrenbuskar och kastanjer här nere mkt konstigt...

2006-12-09 @ 23:20:59
URL: http://www.annag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0