Tillbaka!

Om än i halvfart med uppring uppkoppling men klart bättre än inget! Jag hoppas att jag nu börjar komma ikapp med mail och betalningar och annat som jag är beroende av datorn till att göra. Har jag missat nånting så hojta till igen så ska jag fixa det med en gång.

Tillbaka även med scrappandet nu, jag har inte fått ordning i scraprummet ännu och vissa saker ligger ff i kartonger så det är inte helt lätt att hitta men igår ockuperade jag köksbordet och körde igång igen.

Scrapbord
Jag har nog aldrig haft ett så längt uppehåll med scrappingen som jag har haft nu under våran flytt sedan jag började scrappa. Det var såå kul att sätta igång igår igen även om det var lite svårt att börja, hade så mycket nytt att hugga in på. Vet att jag tjatar om månadspaketen med augustis månadspaket från Pysselpunkten är verkligen jätteläckert! Blev jätteglad när det dök upp i brevlådan i fredags och visste direkt vad jag skulle scrappa med det! :) För ett bra tag sedan så fick vi i dt en varsin Ki Memories tin från Lina som vi skulle scrappa och idag har jag äntligen blivit färdig med min och laddat upp den. Den innehåller grattishälsningarna vi fick på BB, perfekt att ha dem samlade på ett och samma ställe i en ask eftersom de hade blicit för buckliga att ha med på en layout i ett album.

Ki Tin

Nånting annat som jag fick i postlådan i veckan som gjorde mig jätteglad var en RAK från MiaS med ett jättefint kort med i som hon har gjort. Råååransch och fint!!

MiaS RAK-kort

Annars så finns det fortfarande en hel del kartonger att plocka upp här hemma och mycket jobb med att fixa till den gamla tomten. Är det någon som vet vad det är är för sorts häck?? I våras hade den vita blommor.
Häcken1

Som ni ser är den helt vildvuxen och jag undrar om man kan beskära den nu??
Häcken 2

Tur att mamma har en så duktig liten trädgårdsmästare till hjälp;
Ida vattnar

Hon har blivit så stor mammas lilla tjej!
Ida spanar

Kommentarer
Postat av: Mia å Alma

Hej Smulan!
Vad fint du gör! Verkligen jätteduktig! Vi får göra oss en ny krok till Särna och se hur ni har det i nya lyan.
Om häcken tror jag häggmispel, men är inte säker.
Kramar från oss!

2006-08-14 @ 17:28:55
Postat av: Sara

Men vilken pucko jag är - jag fattade inte att det var din tin som var maggen!!! Den är ju hur söt som helst!!! *love*

2006-08-14 @ 19:07:46
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Morfen

Vilka härliga foton och otroligt fin gravid-tin. Inte lätt att flytta och få ordning på alla saker - det tar sin tid helt klart. Må så gott!

2006-08-15 @ 00:08:04
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0