Någonting annat

Full av spring

Äntligen har jag fått fingrarna ur och scrappat nånting lite annorlunda mot mina sista 5-6 layouter, har tyckt att jag har varit så himla tråkig på slutet. Den här sidan är jag nöjd med för jag tycker att den förmnedlar farten som bor i Ida Bus lilla kropp för jämnan. Blev bara tvungen att scrappa fotot fastän det kanske inte är ett speciellt korrekt taget foto men jag älskar att jag lyckades fånga henne i flykten precis så som hon är. Glatt, lekfullt och fullt av liv blev sidan precis som henne. Spetsen från lillskruttans brallor sitter naturligtvis rak IRL... Provade att sy stygn med floss för första gången och det gick bra även om det var trixigare att sy med än molinégarn eftersom den är lite styvare. Den vita Sakura Glaze pennan är den bästa vita pennan jag vet om, jag har ingen annan som täcker så bra. Ett utav de bästa köpen från mässan i Leksand. De knalliga bradsen på layouten har jag fått i en födelsedagsRAK ifrån Sara, tackar och bockar *hjärta*

Annars så drar det snart ihop sig till mässan i Göteborg nu också, ser så himla mycket fram emot det men det står inte på förrän det blir tordagsmorron och det bär iväg. Jag ska jobba mån-ons först så veckan kommer garanterat att gå fort och väntan kortare. Måste prova gå igenom vad jag ska ha med mig och packa scrapväskan också, är jättesvårt att göra pagekits tycker jag! Tips? Mottages tacksamt om det är nån som har. Som tur är ska jag få låna Sannas skärmaskin så jag behöver iaf inte släpa med mig den, jag har den stora modellen från Clas Ohlsson =bökigt när man ska åka.

Kommentarer
Postat av: Sanna - liljan_

Jag är stormförtjust i denna layouten! Du får låna allt jag har i min väska, utan tvekan vännen! Snart ses vi! *längar så jag blir blå* kraam

2006-08-27 @ 20:41:58
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Ulrika

Klart man ska scrappa sådana bilder och inte bry sig om allt "fototekniskt", jag tycker sidan är jättefin!

Ja snart är det mässa och träff, jippi :-)

2006-08-28 @ 14:34:34
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: Lina

Denna layouten är verkligen glad o så härlig! Jättefina färger tillsammans!
kram, vi syns snart!

2006-08-28 @ 19:56:37
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Emma

WOW, blir direkt stormförtjust i denna lo:n!!

2006-08-30 @ 20:11:55
URL: http://pysslare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0